Sjølvbilete og attribusjonsteori

Måndag 4. februar var det sjølvbilete og attribusjonsteori på agendaen, eg var ikkje tilstade under økta. Bloggane til dei andre i klassen og informasjonen Birgit har lagt ut har likevel hjelpt meg på vei til å forstå litt meir om dette emnet. 

Sjølvbilete er viktig, du bør vere sikker på kven du er og kva du gjør. Dei fleste mennesker kan merka med eingong om nokon har trua på seg sjølv eller ikkje, særleg viktig er dette for lærarar. Skal du lære frå deg noko må du vere sikker på deg sjølv og at du klarar å formidla kunnskapen på ein god måte vidare til elevane dine. Difor er det viktig å byggje opp sjølvbilete ditt heilt frå du er liten.
Me skil mellom 8 livsperiodar i eit menneskes liv:
1. Spedbarnsalder
2. Tidlig barndom
3. Småbarnsalder
4. Skolealder
5. Pubertet
6. Ungdomsalder
7. Tidlig voksen alder
8. Modenhet


Men kva så me attribusjonsteori, kva i all verden betyr attribusjon?

Å attribuera betyr å tillegga nokon eller noko eit eller anna, eks. ein eigenskap. Vi leier etter årsakar og forsøk å finne forklaring på atferd og hendelser. 
(http://stud.hsh.no/home/124755/f%C3%B8lelser_og_motivasjon.htm)  
Forventningane og sjølvoppfatningen våras heng i hop. Du bør aldri tenkje om du klarar det, du skal vera sikker på at du klarar det! Viss forventningane dine er høge, blir automatisk prestasjonen din mykje betre! 

Ingen kommentarer: