Spørsmål frå kap 15.6 Utvikling av mestringsmotivet: den gode og den onde sirkel.
1. Kva er dei to grunnleggjande prestasjonsmotiva?
2. Korleis la mødrene tilrette for sjølvstendigheitsutvikling blant dei høyt meistringsorienterte gutane?
3. Kva er skilnaden for det autonome og sosiale prestasjonsmotivet?
4. Nemn døme på negative sider på belønning
5. Kva legg Knina Klein vekt på i sitt arbeid?
6. Kva står dei fire nederlagsreduserande strategiane ut på?
7. Kva strategier aukar sjansen for å lukkas?
8. Korleis kan me redusera prestasjonsangst?
Som du ser var det veldig krevande stoff og eg angra nok på at me ikkje valgte vanleg undervisning istadanfor gruppearbeid. Det var rett og slett for mykje å sette seg inn i, og det blei ikkje betre med at det var kluss med gruppene. Eg fekk ikkje så mykje ut av desse timane så eg ville.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar