Praksis - vår 2008

Frå uke 9 - 11 var me i praksis, ein periode eg såg fram imot! Sjølv om eg allerede då hadde bestemt meg for at å bli lærar ikkje var noko for meg, hadde eg det kjempekjekt desse vekene, og eg har lært meg ein heil del! Har fått månge nye erfaringar som eg tar med meg vidare i livet.

Målet eg hadde satt meg denne praksisperioden var å bli meir komfortabel med å stå foran ein klasse og å vera sikker og godt forberedt til timane mine. Noko eg sjølv meiner eg blei mykje betre på. Men alt går jo ikkje alltid etter planen, det er noko ein må vere forberedt på som lærar. Når eg hadde kunst og håndverk timane hadde dei allerede gått igjennom Ittens fargesirkel, noko eg hadde tenkt å læra dei om, men då hadde eg ein plan B som me gjennomførte. Timane foreløp greit til tross for dei uventa vendingane. 

Både klassen og klasseforstanderen, Anne, har vært helt super! Me fekk ganske frie søyler til å gjøre kva vi ville i timane. Me fekk også gode tilbakemeldingar kvar dag noko som gjorde at me kunne byggja vidare på dei "svake" sidene, noko alle har når dei er ferske lærarstudentar! 

Ingen kommentarer: