
Måndag 22 oktober skulle alle oppgåvene framføras med ein tidsfrist på 15 min på kvar gruppe. Dette såg eg fram til å bli ein kjekk time der me blei undervist av våre eige klasskameratar. Det var kjekt å sjå kor kreativ og forskjellige alle gruppene var, me tenkjer alle ulikt! Men når det var våras tur å framføre viste det seg at filmen ikkje ville virke. Me kunne ikkje framføra uten filmen så difor måtte me vente til neste veke med å vise fram undervisningsopplegget våras! Man kan ikkje alltid stola på teknologien.Men eg syns det var spanande å sjå kva dei andre gruppane viste, og det var veldig lærerikt!
Det finnes ulike oppfatningar av kva læring er. I følgje Imsen kan me av ein undersøkning gjort på 70-tallet av 90 unge og vaksne, systematisere svarene i fem ulike oppfatningar av læring (Imsen 2006:165).
- Læring som økning i kunnskap. Det vil seie at det læras noko nytt, ein såkalla ”flaskepåfylling”.
- Læring som gjenkalling av informasjon (memorering). Kunnskap er etter denne oppfatninga noko man lagrar i hovudet og kan reproduseras når ein har bruk for det. For eksempel det å svara på spørsmål frå læraren.
- Læring som tilegnelse av fakta, framgangsmåtar med meir som kan bevaras og/eller brukas i praksis. Kunnskap læres fordi den er nyttig. Det som er nyttig, er verd å lære, i motsetning til rutinemessig pugging og terping. Eit vikteg poeng her er at kunnskapen skal kunne brukas utanfor den noko snevre samenhengen i klasserommet. Det skal være læring for livet, ikkje for den nærmast føreståande eksamen.
- Læring som abstraksjon av meining. Her møtar vi tanken om at det som skal læras, ikkje er rein ”avfotografering” eller reproduksjon av ”ytre” kunnskap. Gjennom læringsprosessen skjer det en omforming av informasjonen ved at vi trekker ut (abstraherer) selve meiningen.
- Læring som ein tolkingsprosess med sikte på forståelse av virkeligheten. Denne oppfatninga av læring har mykje til felles med punkt fire, men understrekar i tillegg at det du lærer, skal hjelpe deg til å tolke virkeligheita rundt deg. I likskap med punkt tre skal også kunnskapen kunne brukast til noko. Læring betraktas som ein funksjonell prosess for personen i kvardagen.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar